maanantai 26. toukokuuta 2014

Vanssit ja kuulumisia !

Moooi!

Pitkästä aikaa vähän kuulumisia. Vika viikko lähti koulussa käyntiin, se tarkoittaa koeviikon viimeisiä päiviä ja höntsäilyä. Tänään oli ruotsin koe ja huomenna pahin edessä: matikka. Oon tän matikan kurssin aikana ollut eniten pihalla kun muilla kursseilla ja läksytkin jääneet aika vähälle... :D Viime viikolla oli hissan, äikän ja psykan kokeet. Mulla oli psyka 2 kurssi, ja se oli tähän mennessä yks mun lempparikursseista! Aiheena oli kehityspsykologia eli ihmisen kehitys syntymästä kuolemaan ja se jotenkin kiinnosti mua aika paljon. Psyka ois tarkotus kirjoittaa yo-kirjotuksissa ja tää kurssi oli kuulemma haastavin käsitteiden ja teorioiden osalta, niitä nimittäin oli paljon.
   Harkatkin loppui ja se ärsytti sen takia, että olin pääsemässä juuri taas uuden kaksoishypyn! Jotenkuten pääsin sen jo, mutta jäi vähän auki pääsinkö mä virallisesti sitä vielä, mut ens kaudella jatkuu! :) Joka kevät jaetaan palkintoja luistelijoille ja mä sain palkinnon kehityksestä, se piristi kivasti. :)
   Outo olo, että eka lukiovuosi on pian ohi! Miten aika menee näin nopeasti? Kesällä aion kyllä nauttia ja yrittää olla stressaamatta sekä juhlia! :)

 
Tuli tilattua mun ekat Vanssit Zalandolta! Suosittelen Zalandoa, tuli jo vajaa viikossa ja ilmaiset toimituskulut! Itse kengät maksoi 65€. Vansrakkaus <3
 
Tässä se palkinto.. :)
Siellä Viron kisoissa kaikki sai tälläsen, jeejee!
Summer is beginning !
Lenkkeilyä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti