tiistai 26. elokuuta 2014

Elokuu

Elokuu on mennyt hirmunopeasti! Tässä välissä olen ollut mm. Itävallassa ja koulussakin on tullut oltua jo 2,5 viikkoa!
   Olimme siis vanhempieni kanssa elokuun ekan viikon Itävallassa. Kylä jossa oleilimme oli nimeltään Bad Gastein. Sellainen aika pieni kylä keskellä Alppeja. Mutta tarkoituksena olisi tehdä siitä omia postauksia, joten en kerro enempää. :)
   Koulu alkoi siis jo parisen viikkoa sitten. Oikeastaan olin tosi iloinen siitä, koska pystyy näkemään kavereita joka päivä. Nyt parin viikon jälkeen voin todeta, että itse opiskelun olen ottanut aika rennosti... Bilsa on mulle kuin hepreaa ja matikka myös! No, koeviikolla sitten täytyy lukea ja kunnolla... Tanssin vanhojen tanssit ensi keväänä ja oon niitäkin ajatellut, mm. katsellut pukuja netistä jne... :D
   Loppuun parit kännykkälaatuiset kuvat, pahoittelut että ei ole näkynyt paljoa kamalan laadukkaita kuvia muutenkaan viime aikoina!

Tässä pari jo vähän vanhempaa kuvaa, mutta siis olin heinäkuussa Tampereen youtubemiitissä :)
 
Helsingin reissulta Heinäkuussa :)
 
Ainiin, olin Tubeconissa 16.8! Oli aika mahtava tapahtuma, siellähän oli monia tuhansia ihmisiä! Tapasin siellä myös Duudsoni-Jukan, jee! :D
 
Olin katsomassa ystäväni kanssa vihdoinkin tuon Tähtiin kirjoitettu virhe -leffan. Oli se aika koskettava ja lopussa kyl tuli pari kyyneltäkin... :)

2 kommenttia:

  1. Kiva postaus!:)
    Tehtiin muuten Veeran kanssa blogi, sen osote on: twin-life-with-us.blogspot.fi jos haluut käydä kattomassa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Vähänkö kiva, tietenkin meen kattoon! :)

      Poista