torstai 23. lokakuuta 2014

Lokakuuuu

Terve!
Mitä mun lokakuuhun on kuulunut? Noh, syysloma, koeviikko, stressiä kokeiden läpipääsemisen suhteen, kavereiden näkemistä, ruotsipanostusta...
   Syysloma siis tuli ja meni ja olin todellakin sen tarpeessa! Oli ihana olla hetki ajattelematta koulua, varsinkin kun juuri sitä ennen oli koeviikko. Enpä tehnyt mitään erikoista, kävin harkoissa, shoppailin ideaparkissa, läskeilin, tehtiin mantsan parityötä Tuijan kanssa... Eli kyllä sitä kouluakin piti loppulomasta ajatella. :D
   Niin siitä koeviikosta... Hehheh... Ei mennyt ihan niin putkeen. Tuli yksi vitonen, kutonen, seiskoja ja kaseja. Olin bilsan ja matikan suhteen ihan masentunut, kun olin melkein varma etten ollut päässyt niitä läpi, mutta kun kuulin että olin päässyt läpi niin oujee! Numerot tietenkin olisivat voineet olla paremmat... Bilsa 2 kurssi oli oikeesti tosi vaikee mulle, jolle ykköskurssikin tuotti ongelmia! Noh, tässä jaksossa yritän panostaa varsinkin kieliin, koska en halua että mun enkku tai ruotsi laskisi!

Ainiin, olin syyskuun lopussa kuuluttamassa taitoluistelukisoissa omien kisojen jälkeen ja oli kivaa! :)
 
 
Ulkona kavereiden kanssa :D Laatu 5/5
 
Metsässä pyöräilyä :)
 
Hyvää lokakuun loppua kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti