lauantai 26. huhtikuuta 2014

Viron reissu

Viikko sitten olin Tarttossa, Virossa luistelukisoissa. Mentiin sinne siis jo perjantaina seuran bussilla ja luistelin vasta sunnuntaina, joten se oli samalla mukava pääsiäisreissu. :)
   Perjantaina oli herätys 3:15... Nukuin suunnilleen kolme tuntia, mutta ei se haitannut. :D Bussi lähti viideltä ja Helsingin satamassa oltiin kuuden jälkeen. Päästiin aika pian laivaan ja seitsemältä alkoi aamupala. Tallinnassa oltiin puoli kymmenen maissa ja sitten bussi lähti kohti Tarttoa. Siellä oltiin joskus 12 jälkeen ja vaikka oltiin matkustettu jo seitsemän tuntia, oli silti koko päivä aikaa kierrellä kaupunkia. :) Lähellä olevat kauppakeskukset tuli kierrettyä ja illalla mentiin porukalla syömään ravintolaan. Lauantai oli sitten ihan vaan shoppailua ja hengailua. Lähdettiin aamupäivällä bussilla jotain neljän kilometrin päässä olevaan kauppakeskukseen, jossa ne kisatkin oli. Eli jää oli keskellä kauppakeskusta. :D Katseltiin vähän kisoja ja shoppailin lisää... Iltapäivällä käytiin vielä vanhassa kaupungissa kävelemässä.
   Sunnuntaina oli sitten herätys 6.15. Piti laittaa kamat valmiiksi ja käytiin aamupalalla. Bussi lähti kahdeksan jälkeen taas siihen kauppakeskukseen. Sitten mentiin suoraan verkkaamaan ja itse luistelu oli mulla 9.15. Se meni ihan ok, yhessä hypyssä osu käsi jäähän ja yksi hyppypiruetti ei mennyt ISU-arvioinnissa läpi, mutta ei voi mitään. :D Sarja oli mulle väärä, koska kisoissa ei ollut mun sarjaa, niin mut piti laittaa yks sarja rankempaan. Siksi en pärjännyt ja olin viides ja meitä oli se viisi. :D Mutta tein itselleni ihan hyvän suorituksen. :) Lähtö Tallinnaan bussilla oli kolmen maissa ja n. puoli kuudelta oltiin Tallinnassa. Siinä oli sitten aikaa ja tehtiin pientä turistikiertelyä Tallinnassa ja yritin metsästää Vansseja mutta en bongannut mistään. Laiva lähti 22.30 ja Helsingissä oltiin n. 00.30. Bussi oli Hämeenlinnassa kahden maissa yöllä.
   Oli tosi kiva reissu, koska viimeks oon ollut Virossa kisaamassa joskus viisi vuotta sitten. :) Kuvien vuoro ja lopussa myös video missä pätkä mun luistelustakin ja ostokset! :)


Hotellin ikkunasta :)

 
 
 
            

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti