lauantai 12. huhtikuuta 2014

Mutta kun katson sua mä olen tyttö hiljainen

Moikkis!
Kello lähenee jo kahtatoista mutta teki mieli tulla postaamaan! :) Mulle on tapahtunut viimeaikoina kaikenlaista... Oon ollut pari kertaa teatterissa ja viikko sitten olin Tube family night -tapahtumassa. Viikonloput siis olleet aika täynnä mutta se on tosi mukavaa. Oon kyllä syönyt tosi epäterveellisesti (mäkki ja kotipizza :D)... Teatterissa käynti on niin kivaa!
    Viikko sitten lauantaina olin katsomassa Tampereen työväenteatterissa Prinsessa -musikaalin, jossa pääosassa oli Armi Toivanen. Se kertoi naisesta joka oli Kellokosken mielisairaalassa ja luuli olevansa oikea prinsessa. Se on siis tositarina ja siitähän on leffakin. Tosi hienosti tehty musikaali ja lavasteethan työväenteatterissa on ihan mahtavat! Armi esitti myös mahtavasti roolinsa ja oli mukava nähdä hänet ihan livenä.
   Sain tässä vähän aikaa sitten kivan tilaisuuden kirjoittaa oman tekstin aiheesta koulun tarkoitus. Teksti julkaistiin erään opettajan blogissa ja hän siis pyysi minua kirjoittamaan sinne, kun löysi blogini. Tekstini voit lukea tästä! Mahtavaa saada bloginkin kautta tälläisiä tilaisuuksia, koska tykkään kirjoittamisesta. :)
   Univelat painaa päälle joten loppuun vähän keväisiä kuvailua parin viikon takaa. :)

5 kommenttia:

  1. Tajusin just et olin samana päivänä katsomassa sitä Prinsessaa kun sä :D
    Mut se oli kyl tosi hyvä näytelmä,ja näyttelijät hoitivat roolinsa hyvin (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa vähän kiva! :D Missä päin istuit? Niin oli! :)

      Poista
    2. paikka 373 9 rivillä,eli vasemmalla puolella (:
      Missä päin sä istuit?

      Poista
    3. 4. rivillä aika oikealla :) Siinä kohassa mistä armi siinä alussa juoksi ohi ihmisten välistä :D

      Poista