maanantai 23. kesäkuuta 2014

Holiday

Kesälomaa on vietetty jo vajaa kuukausi ja oon ottanu rennosti, mutta myös tehnyt kaikenlaista pientä. Oon tietenkin nähnyt kavereita, shoppaillut ja tehnyt töitä. :) Olis hauska tehdä jotain extremeä tänä kesänä, mutta en tiedä mitä. :D Säätkin olleet vähän mitä sattuu (satanut viimeiset viisi päivää), mutta ei anneta sen haitata.
   Juhannus meni mukavasti mökillä jälleen (ja eräjormailemassa), tuli soudeltua ja saunottua. Piti myös kastaa talviturkki, mutta kun jalalla kosketin vettä tiesin että ei pysty, joten kastoin vaan nilkkoihin asti... :D
   Ainiin, vika koeviikko meni paremmin kun eka luulin! Mm. matikasta seiska ja psykasta ysi! Päätin lopettaa saksan lukemisen kokonaan, koska ois tullut liikaa kursseja ens vuodelle. Onhan mulla nyt sen kielen alkeet hallussa ja voi sitten joskus jatkaa jos huvittaa. :)
   Kirjoittaminen ei nyt suju, mutta kuvien vuoro!

 
Ennen lomaa olin Helsingissä suunnistuskisoissa ja voitin! Okei, meitä oli kaksi mun sarjassa, mutta kuitenkin! :D
 
Tein ite Starbucksjuomaa tässä viikkoja sitten. :)
 
On tullut muutakin herkuteltua...
 
 
 
 
 

Mukavaa ja rentouttavaa kesänjatkoa kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti