keskiviikko 16. heinäkuuta 2014

Puhu mitä puhut mut juoksemista älä lopeta

Moi!
Kesäloma on kulunut tosi nopeasti! Tuntuu, että on jäänyt tekemättä kaikenlaista mitä oon suunnitellu, mutta silti on ollut aika kiireistä. Näihin viikkoihin on kuulunut mm. seikkailua Aulangolla, pyöräilyä Hämeenlinnan kolkissa joissa en oo aiemmin käynyt, Kuopiossa hengailua, musiikin kuuntelua täysillä, unirytmin sekoitusta, piknikkiä, nutellaa ja mansikoita... Mutta oon kyllä stressannutkin tosi paljon viimeaikoina, en tiiä miksi. Ainiin, olihan mulla synttäritkin kesäkuun lopussa! En juhlinut niitä mitenkään erityisesti, mutta täytin siis 17. Vuoden päästä oon sitten täysi-ikäinen josta oon tosi innoissani, mutta samalla se pelottaa.
Loppuloman aion kuitenkin nauttia kesästä! Ois kuitenkin kiva toteuttaa joskus esim. joku extempore reissu jonnekin. :D Nojoo, kattoo nyt.
Kuopiosta tulossa videota ja ostosten esittelyä, kunhan saan ne editoitua! :)

 
Kesäherkuttelua <3
Sain mun ystävältä synttärilahjaksi mm. tämän ihanan kynsilakan, eli Isadoran sugar nails -sarjasa sävy 132 peach nectar. Se siis tekee tollasen "sokerisen" pinnan kynnelle ja glitteriäkin löytyy sopivasti. :)
 
 
 

Nauttikaa kesästä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti