sunnuntai 8. maaliskuuta 2015

Kiireitä...

Moi pitkästä aikaa!

Oon pitänyt vähän blogitaukoa, mutta nyt ois aika kertoa mitä kaikkea on tapahtunut. Koulu on mennyt normaalisti ja hiihtolomakin tuli ja meni. Yksi iso tapahtuma viime aikoina on ollut vanhojen tanssit, mutta teen niistä oman postauksen erikseen. :) On niin outoa kun ne on ohi, kun niitä odotti niin kauan!
   Koulustressi on ollut aika suurta, joten olin loman tarpeessa. Lomakin oli silti täynnä tekemistä. Olin mm. kisoissa, Tampereella ja Helsingissä. Torstaina olin myös Goodmanin pienellä tekojäällä "valmentamassa" lapsia, jotka tulivat sille luistelemaan. Tampereella olin yötä pikkuserkun luona ja  olin myös Helsingissä kaverini kanssa. Seikkailtiin ympäri Helsinkiä, osattiin jopa mennä metrolla. :D Siinä se loma siis meni enkä tehnyt koulujuttuja oikeestaan ollenkaan. Oon viime aikoina ollut jotenkin tosi väsynyt, joten ihan hyvä että en ajatellut koulua.
   Nyt kuitenkin täytyisi taas jaksaa panostaa kouluun, koska välikokeita ja esseitä on enemmän kun tarpeeksi. Onneks huomenna on TET-päivä.
   Yritän tässä lähiaikoina tehdä sen wanhojen postauksen, niin sitä odotellessa! :)

Tampere :) Käytiin siellä uuden tornihotellin ylimmässä kerroksessa.
 
 

Pakollinen Starbuckskuva... :D
 

Vapiano ♥  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti