perjantai 8. tammikuuta 2016

Let´s make 2016 a special year

Vuosi 2016 on täällä!

2015 oli kokonaisuudessaan tosi kiva vuosi, koin ja opin paljon uutta. Isoimmat asiat vuodessa olivat ainakin vanhojen tanssit, täysi-ikäisyys, ajokortti, Ranska-projekti, abivuoden alkaminen ja ekat yo-kirjoitukset. Nyt tuleva kevät tulee olemaan rankka, koska mulla on loput yo-kirjoitukset ja pitäisi myös miettiä minne haen jatko-opiskelemaan! Onneksi mulle on nyt tullut pieniä ajatuksia minne voisin hakea, mutta en ole vieläkään aivan varma.

Joululoma meni vähän liiankin rennosti, sillä kouluhommat jäi taas vikalle illalle, ei ollut uutta mulle. :D Harkat jatkui jo ennen vuoden vaihtumista ja uusi vuosi oli hauska ystävien kanssa. Ainiin kävin myös katsomassa uuden Star Warsin, vaikka en ollut aikaisempia nähnyt. Silti se oli ihan hyvä! Kavereiden kanssa on tullut myös ajeltua ympäri kaupunkia (ja eksyttyä...). Oon uskaltautunut itekin ajelemaan vaikka eka pakkanen ja liukkaus pelotti. :D

Nyt ei irtoo enempää tekstiä, joten tässä yksi video jo joulukuulta, mä oon aina niin ajoissa näiden kanssa... :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti