sunnuntai 23. helmikuuta 2014

Time flies...

Se ois nyt hiihtoloma! :)
   Vaikka onkin hiihtoloma, niin silti kouluasiat saa mut stressaantuneeksi... Uusi jakso alkoi ihan mukavasti ja aineetkin vaikuttaa ihan kivoilta. Saksaa on pitkästä aikaa, viimeksi sitä on ollut ysillä ja mulla on oikeestaan tällä hetkellä motivaatiotakin sen opiskeluun, vaikka eka epäilin että jaksankohan jatkaa. Englannin motivaatio on laskenut, koska enkun koe ei mennyt ihan nappiin ja vitonen tuli. Noh, mutta pitkästä matikasta tuli taas seiska josta oon iloinen! :)
   Mulla oli luistelukisat viikko sitten Raumalla ja siellä en ollut ennen kisannutkaan! Oli kiva mennä pitkästä aikaa ihan vieraaseen jäähalliin. :D Mutta siis, ohjelma meni ihan ok, yhden kaksoishypyn kaaduin ja kaikki piruetit ei menneet ihan hyvin. Olin ekaa kertaa sellaisissa kilpailuissa, joissa oli sama arviointimenetelmä kuin näissä isoissakin arvokisoissa. Se arviointi on aika rankka, joten ohjelman jälkeen aattelin että mun kaikki piruetitkaan ei pakolta menneet läpi, mutta kyllähän ne meni ja olin kolmas! :) Vihdoinkin vähän paremmat kisat!
   En tiiä mistä johtuu, mutta jalka on vähän kipeytynyt. Joissakin harkoissa on sattunut aika paljon, mutta esim. tänään ei taas sattunut niin paljoa. Nojaa, nyt yritän nauttia lomasta ja tulihan sitä eilen jo Helsingissäkin käytyä, alhaalla näette parit kuvat sieltäkin... :D

Yksi kaveri teki siis minulle tälläisen ihanan ranskalaisen letin, ite en todellakaan osaa! :D
Matikan geometrian geokappale :D
Pakollinen Starbucks -kuva
Hehheh kukas se siinä... :D

3 kommenttia:

  1. Ihana blogi sulla! Sun tekstiä on kiva lukee ja hei nätti toi letti :3

    <3: http://vippisworld.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Kuka toi poika on voit lähettää vastauksen sähköpostitse osoitteeseen joni.vihela@hotmail.fi

    VastaaPoista