torstai 27. elokuuta 2015

Kesä 2015

Pitkästä aikaa täällä taas!

Mulla on tällä hetkellä menossa kiireisin aika tästä vuodesta: syksyn ylioppilaskirjoitukset lähestyy ja olen lukenut ruotsia ja terkkaa (tosin liian vähän), läksyjä on nyt jo ollut tosi paljon ja esseitä, sanareita sekä yo-vihkoja yms, harkat alkoi... Autokoulun sain pois alta ja sain ajokortin pari viikkoa sitten! Sen viikon maanantaina meni teoriakoe läpi ja keskiviikkona olikin jo inssi. En ehtinyt jännittää sitä paljoakaan kun sain kuulla vasta tiistai-iltapäivänä että keskiviikolle tuli tilaa. Toki juuri ennen sitä jännitti, mutta onneksi mulla oli itsevarma olo joten hyvinhän se meni! Se fiilis oli tosi mahtava kun tajusin että mitä ihmettä, nyt saan ajella ihan vapaasti eikä tarvitse sen opettajan istua aina vieressä. :D Nyt oonkin ajellut jo jonkin verran, koska haluun että ajamisesta tulisi rutiinia.
   Miten mun kesä sitten meni? Tosi nopeasti! Mulla on ollut tähän mennessä tänä kesänä eniten tekemistä ja erilaisia menoja enemmän kuin ennen. Näin kesäkuussa kavereita, täytin 18, heinäkuun olin töissä kuutena päivänä viikossa, oli yhdet rippijuhlat ja synttäreitä, olin Wanajassa ja muutenkin kavereiden kanssa käytiin ulkona ja elokuun eka viikko mulla oli joka päivä ajotunteja ja liukkaanradanharjoittelu. Sitten koulu ja harkat ehtikin jo alkaa.
   Abivuosi edessä... En oikein tiedä mitä odotan. En osaa sanoa mitä arvosanoja tavoittelen yo-kokeista. Tietenkin yritän parhaani, mutta vähän pelottaa. Terkan preliminääri on jo ensi viikolla ja ruotsin yo-kuuntelu 7.9! Plus pitäisi hoitaa 100 muutakin asiaa, kuten eräs projekti liittyen Ranskan matkaan. Lähden siis lokakuussa Ranskaan viikoksi, sillä toukokuussa meillä asui viikon tyttö Ranskasta ja lokakuussa on mun vuoro mennä sinne. Se on siis sellainen projektireissu koulun kautta ja en malta odottaa! Sieltä yritän sit tehdä jonkinlaista vlogia. :)
   Vielä muutama kännykkäkuva kesältä ja viime viikoilta.
 

Kollaasi snapchat-kuvista: nuotiolla oleilua kavereiden kanssa, töihin pyöräilyä, töissä, Tampereelle lähdössä junalla, ajelua, elomessuilua, koulun ja harkkojen alkua ja juhannuksena mökillä... :) (Snäpissä saa lisätä: eemiliaaxo)

 

 







 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti